بصائر

جدیدترین اخبار سیاسی ، نظامی و جملات عاشقانه عارفانه

بصائر

جدیدترین اخبار سیاسی ، نظامی و جملات عاشقانه عارفانه

انصاری فرد: با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم


انصاری فرد: با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم







  • کریم انصاری فرد گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند و من هم با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم و امیدوارم با حمایت هواداران در مسیر موفقیت این تیم گام برداریم.

  • مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا پس از عقد قراردادی دو ساله با تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی این باشگاه، اظهار داشت: سه، چهار سال بود که می خواستم به تیم پرسپولیس بیایم اما هر سال به شکلی این اتفاق نمی افتاد ولی خدا را شکر امسال توانستم به پرسپولیس بیایم و خیلی خوشحالم از اینکه به این تیم پیوستم. برخورد خوب سردار رویانیان و بازی در این تیم دلیل اصلی این اقدام بود.

    وی افزود: در این فصل تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا با همکاری بچه ها بتوانیم دل هواداران میلیونی تیم محبوب پرسپولیس را شاد کنیم.

    انصاری فرد در ادامه تصریح کرد: از همه هواداران می خواهم همانطور که در گذشته این تیم را مورد حمایت خود قرار می دادند، کماکان در کنار ما باشند و به تشویق تیم بزرگ پرسپولیس بپردازند. من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هر چه در توان دارم برای موفقیت و سربلندی تیم و آنها خواهم گذاشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
amir ebrahimi چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://basaer13.blogsky.com/Comments.bs?PostID=8http://

هر کاری بکنید اخر کی قهرمانه خوب معلومه قهرمان سه دوره قبلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد