بصائر

جدیدترین اخبار سیاسی ، نظامی و جملات عاشقانه عارفانه

بصائر

جدیدترین اخبار سیاسی ، نظامی و جملات عاشقانه عارفانه

آمریکا و اسرائیل دشمن عینی امت اسلامی

رهبر جنبش الحوثی یمنی تأکید کرد: ایران دشمن مسلمانان نیست بلکه این رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند که دشمن واقعی مسلمانان به شمار می روند

گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، عبدالملک الحوثی در نشست اخیر علمای یمن که در صعده برگزار شد، اظهار داشت: افراد مغرض تلاش می کنند ایران را در سطح منطقه به عنوان دشمن معرفی کنند و همواره علیه این کشور موضع گیری و مردم را ضد آن تحریک می کنند.
الحوثی گفت: این گونه تحرکات در حالی است که دشمن حقیقی مسلمانان رژیم صهیونیستی است که ملت فلسطین و امت اسلامی را هدف حملات خود قرار داده و با اقدامات استعماری و اشغالگرانه و اشغال بیت المقدس و مسجد الاقصی ارزش های مسلمانان را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: برخی تلاش می کنند تا بر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و بزرگترین حامی آن یعنی آمریکا سرپوش بگذارند. اما کسی که سیاست های این دو رژیم را مورد پیگیری قرار دهد به روشنی در می یابد که آنها استراتژی های اساسی برای ضربه زدن به امت اسلامی و ایجاد تنش های فرقه ای و تفرقه در میان مسلمانان را در دستور کار دارند.
رهبر جنبش حوثی های یمنی با اشاره به مواضع فتنه انگیزانه عده ای هنگام سخنرانی بر روی منابر جهان اسلام گفت: ایجاد فتنه مذهبی آخرین ابزار دشمن برای تفرقه افکنی در میان امت اسلامی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر روشی برای ضربه زدن به امت اسلامی، ایجاد تفرقه در میان مسلمانان، تجزیه بیش از پیش جهان اسلام و غرق کردن آن در نزاع های داخلی با هدف تضعیف آن استفاده می کنند.
وی تأکید کرد: در میان جامعه اسلامی عده ای در چارچوب طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی گام برمی دارند تا نوعی دشمنی را به جامعه مسلمانان القا کنند و باعث به فراموشی سپردن دشمن واقعی امت اسلامی و سرپوش گذاشتن بر توطئه های دشمنان حقیقی مسلمانان تحت عناوین سیاسی یا فرقه ای شوند.
الحوثی گفت: به همین دلیل ما در مرحله بسیار حساسی به سر می بریم مرحله ای که در آن مزدوران و توطئه گران علیه امت اسلامی که به نفع دشمنان تلاش می کنند، به وسیله موج بیداری مسلمانان رسوا خواهند شد.
وی با اشاره به دخالت های آمریکا در یمن، نقض حاکمیت این کشور، کشتار شهروندان یمنی و اقدامات واشنگتن در میان کشورهای عربی و مسلمان خاطرنشان کرد: برخی نه تنها درباره این وضعیت سکوت پیشه کرده اند بلکه حتی بر اقدامات آمریکا سرپوش می گذارند و جرأت انتقاد از این کشور را ندارند.
الحوثی تصریح کرد: برخی ها حتی پا را از این فراتر گذاشته و دیدگاه ها و مواضع آمریکا را تکرار می کنند و زمانی که مواضع آنها در رسانه ها را مشاهده می کنیم این گونه تلقین می کنند که هیچ گونه خطری از سوی آمریکا متوجه کشور نیست بلکه همه خطرات داخلی هستند.
رهبر جنبش حوثی های یمنی با تأکید بر این که ما خواستار یک کشور مستقل هستیم و قیمومیت آمریکا بر کشورمان را نخواهیم پذیرفت، اظهار داشت: ما این موضعمان را بر حق می دانیم و بر این باوریم که هر کس از سیاست های آمریکا اطاعت کند در اشتباه است و راه باطلی را در پیش گرفته است و باعث فتنه انگیزی و بحران در میان مردم یمن و فراموش شدن خطر حقیقی و جنایت های آمریکا در یمن خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد